Thursday, August 13, 2015

“က်ေနာ္ပါတီအေထြေထြအတြင္းေရးမႉး မဟုတ္ေတာ့ဘူး” – ဦးေမာင္ေမာင္သိမ္း

Credit DVB
အာဏာရ ျပည္ေထာင္စုၾက႔ံခိုင္ေရးနဲ႔ ဖြ႔ံၿဖိဳးေရးပါတီ အေထြေထြအတြင္းေရးမႉး ဦးေမာင္ေမာင္သိမ္း က သူဟာ လက္ရွိ ပါတီအေထြေထြအတြင္းေရးမႉး မဟုတ္ေတာ့ဘူးလို႔ ဒီဗီြဘီကို ေျပာပါတယ္။
ညက လုပ္တဲ့ပါတီစည္းေ၀းပြဲကို သူ မတက္ခဲ့ရသလို အခု လုပ္ေနတဲ့ ပါတီစည္းေ၀းပြဲကိုလဲ သူ မတက္ရဘူးလို႔ ဆိုပါတယ္။
အေျခအေနေတြ တင္းမာ႐ႈပ္ေထြးေနလို႔ ျဖစ္စဥ္ေတြအေပၚ သံုးသပ္ေျပာဆိုဖို႔ မျဖစ္ႏိုင္ေသးဘူး လို႔လဲ ေျပာပါတယ္။
အန္ကယ္တို႔ပါတီ ညက စည္းေ၀းပြဲ လုပ္တယ္ ၾကားလို႔ပါ။
“ေလာေလာဆယ္ က်ေနာ္ အိမ္မွာပဲ ရွိပါတယ္။ ညက အစည္းအေ၀းလဲ က်ေနာ္ မပါပါဘူး။ အခုလဲ သူတို႔ စည္းေ၀းပြဲလုပ္ေနတယ္။ က်ေနာ္ မပါပါဘူး။ အေျခအေနက နည္းနည္းေလး ေျပာဖို႔ ခက္ေနပါတယ္။ ႐ႈပ္ေထြးေနပါတယ္။”
လက္ရွိ ပါတီစည္းေ၀းပြဲ လုပ္ေနတယ္ေပါ့။
“လုပ္ေနပါတယ္။”
အန္ကယ့္ကို မေခၚဘူးေပါ့
“မေခၚဘူးခင္ဗ်။”
အန္ကယ္တေယာက္ထဲလားခင္ဗ်။
“အခု က်ေနာ္ အိမ္မွာ တေယာက္ထဲပါခင္ဗ်။ တေယာက္ထဲလားဆိုတာ တျခား ဘယ္သူေတြ ေခၚတယ္ မေခၚဘူးဆိုတာ က်ေနာ္လည္း ေသခ်ာ မသိဘူး။”
ပါတီအေထြေထြအတြင္းေရးမႉး မပါဘဲ အစည္းအေ၀းလုပ္တယ္ဆိုတာ အန္ကယ္ ဘယ္လို သံုးသပ္ခ်င္လဲ။
“က်ေနာ္ အေထြေထြအတြင္းေရးမႉး မဟုတ္ေတာ့လို႔ပါခင္ဗ်။”
အန္ကယ္တို႔ပါတီ ဖြဲ႔စည္းပံုျပင္လိုက္ၿပီလားခင္ဗ်။
“သူတို႔ လုပ္ေနၾကတာပဲေပါ့ဗ်ာ။ က်ေနာ္ေတာ့ မသိေတာ့ဘူး။”
အဲ့ဒီအေပၚမွာေရာ ဘယ္လို သံုးသပ္ခ်င္လဲဗ်။
“က်ေနာ္ေျပာဖို႔ နည္းနည္းခက္ခဲပါေသးတယ္ဗ်။ ဒီအခ်ိန္မွာ ေျပာရင္လည္း မေကာင္းေသးပါဘူး။ သီးခံေပးပါေနာ္။
 http://burmese.dvb.no/archives/107428

No comments:

Post a Comment